باید ها و نباید های بازاریابی اینترنتی

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

باید ها و نباید های بازاریابی اینترنتی

اگر بازاریابی اینترنتی برایتان زمینه جدیدی است و قصد دارید برای اولین بار آن را تجربه کنید ممکن است به نظرتان کار دشوار و بغرنجی آید. اما در حقیقت این گونه نیست. در صورتیکه ایده کار را در سر پرورانده اید، ابتدا باید به ارزیابی و بررسی شرایط بپردازید و از وجود زمینه های کاری مناسب برای عملی کردن ایده خود اطمینان کسب کنید. پس از کسب اطمینان از این مسئله قدم بعدی ایجاد وب سایت و ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی است.

در واقع بازاریابی اینترنتی به آن پیچیدگی که در ظاهر به نظر می رسد نیست و هیچ رمز و راز خاصی ندارد. تنها کافی است بدانید از کجا باید شروع کنید و چگونه باید مورد دید و جستجوی موتورهای جستجو قرار گیرید.

پیش از هر چیز لازم است همگان را از وجود سایت خود مطلع کنید. بنابراین طی یک نشریه خبری ایجاد وب سایت خود را اعلام و نقاط مثبت و مزایای آن را متذکر شوید. لازم نیست این اطلاعیه طولانی باشد. ۳۰۰ کلمه برای معرفی وب سایت کافی است. ضمن آنکه ارزش خبری آن هم باید بالا و در خور توجه باشد. علاوه بر این، برای آنکه موتورهای جستجو وب سایت شما را شناسایی و هنگام لزوم به کاربر معرفی کنند باید کلید واژه هایی که در تیترهای اصلی و تیترهای فرعی به کار می برید با محتوای متن هماهنگ باشند. نکته مهم دیگر اینست که اطلاعات مربوط به وب سایت باید در صیغه سوم شخص ذکر شوند تا صورت تبلیغاتی نداشته باشند. همچنین طرز بیان این اطلاعات باید برای مخاطبان متوسط و در سطح عموم مردم جامعه باشد.

قدم بعدی برای معرفی و شناساندن نوع تجارتتان، انتشار مقالات ماهانه آنلاین و گذاشتن آنها در اختیار بانک مقالات است. این کار موجب می شود مقالات شما به نحو مطلوب در اختیار موتورهای جستجو قرار گیرد و کاربران علاقه مند از این طریق سایت شما را پیدا کنند. در این مورد هم رعایت اختصار ضروری است و تعداد واژه های چنین مقالاتی باید بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ عدد باشد. همچنین کلید واژه هایی که در تیترها به کار می روند باید در متن اصلی هم دیده شوند تا کاربران در انتخاب متن دچار اشتباه نشوند. فراموش نکنید که رعایت این نکات در معرفی کارتان بسیار حائز اهمیت است.

یکی دیگر از راه های معرفی وب سایت و به دنبال آن تحقق اهداف بازاریابی، قرار دادن مقالات رایگان برای استفاه کاربران است.

هرگز از توجه به این امر غفلت نکنید. برای بازاریابی اینترنتی زمینه های فراوانی وجود دارد اما باید با درایت پیش روید تا در دام سود جویان این زمینه گرفتار نشوید. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی ادعا می کنند وب سایت شما را در شمار اولین وب سایت های موتورهای جستجو قرار می دهند. هرگز فریب تبلیغات این شرکت ها را نخورید. تجربه کسانی که از خدمات این شرکت ها استفاده کرده اند نشان می دهد این کار به جز متحمل شدن هزینه های هنگفت هیچ نتیجه دیگری در بر ندارد.

بهترین کار اینست که خودتان زمینه ها و فرصت های کاری مناسب را برای خود خلق کنید. همانطور که گفته شد این کار به هیچ وجه سخت نیست اما باز یادآوری می کنم که پیش از هر چیز باید جوانب را بسنجید و انواع فرصت های کاری را در نظر بگیرید. اگر به این نتیجه رسیدید که نمی توانید برای کارتان جایگاهی پیدا کنید از ایده خود صرف نظر کنید. اما اگر پس از بررسی و مطالعه همه جانبه زمینه را برای کار خود فراهم دیدید اصلا تردید نکنید. همین امروز دست به کار شوید و بسیار حساب شده و دقیق پیش روید. برای این کار می توانید از خدمات رسانی های مشابه در اینترنت ایده بگیرید و نحوه کار خود را بهتر کنید.

موفقیت شما در امر بازاریابی اینترنتی در گرو سخت کوشی و انتخاب های آگاهانه است. چنانچه در تمام مراحل آگاهانه و با درایت پیش بروید به اهداف بازاریابی خود دست می یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟