تبلیغات اینترنتی از طریق بنر

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

تبلیغات اینترنتی از طریق بنر

تبلیغات بنر تاکنون از محبوبترین و شایعترین اشکال تبلیغات اینترنتى بوده است . تقریبا هر وب سایت انواع گوناگونى از تبلیغات بنر را دارا مى باشد.اما نشریات و رسانه ها بر این باورند که تبلیغات بنر هیچ تأثیرى ندارند و سرمایه گذارى بر روى آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه مى باشد.

در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایى براى گفتن دارند.تبلیغات بنر مى توانند بازدهى بالایى داشته باشند اما در عین حال نیز مى توانند عامل مخربى براى شبکه هایى که مالکینشان درک درست و کاملى از تبلیغات بنر ندارند،باشند. بنرهایى که بتوانند با مشتریان ارتباط خوبى برقرار کنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب مى گردند .
در اینجا عواملى که منجر به کلیک افراد بر روى تبلیغات Banner مى گردند، ذکر شده است.

تنها با بازار مورد نظرتان “ارتباط” برقرار کنید

قصد دارید چه کسانى روى تبلیغات Banner شما کلیک کنند ؟ بازارهاى مورد نظرتان! در صورتیکه بوسیله تبلیغ بنر بر بازار مورد نظرتان تاکید ننمایید ، مقدار زیادى از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید. هراندازه که بنر تبلیغاتى با اهداف بازاریابى شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود. هرگز تبلیغات بنرتان را در جایى قرار ندهید که احتمال خرید آنچه که شما ارائه مى دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتى را دارید که بازار مورد نظرتان آن را مى خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتى شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتى خود با خواسته هاى بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهترى کسب خواهید نمود.

ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست، ایجاد انگیزه نمایید.

یکى از عوامل کلیدى در تبلیغات Banner ، این است که شما با مشتریان کنونى و آتى خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید.در صورتیکه درک کاملى از بازار فروش محصولات و خدماتى که ارائه مى کنید داشته باشید ، قدم بزرگى براى موفقیت برداشته اید.

سعى کنید مانند مشتریانتان فکر کنید.به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید.طرح سوالاتى نظیر:

قصد عرضه چه جیزى را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهاى آنها شامل چه چیزى میشود ؟
علایق و محرکهاى وسوسه انگیزى که مشتریانتان در
جستجوى آنها مى باشند ، چیست ؟
واکنش شما در زمان رویارویى با تبلیغات Banner چست ؟
آیا میتوانید از تاکتیکهاى مشابه براى تبلیغات
Banner تان استفاده نمایید ؟

به شما کمک مى کند در طراحى بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید. سعى کنید تبلیغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحى نمایید.

انتقال یک نیاز فورى

لازم است حالتى از ضرورت و فوریت در تبلیغات Banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنرى شما میبایست به گونه اى باشد که ذهن بیننده را از سایر قسمتهاى وب سایتى که بنر شما در آن قراردارد،به سوى تبلیغ Banner شما جذب نماید. باید آنچه را که مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید. آنها را قانع سازید تا از جستجوى سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمایند.

عباراتى نظیر “الان کلیک کنید” اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید که چقدر در سایتهاى دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!. عباراتى مانند ” مزایاى ویژه براى اولین مشتریان! یا” با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویى نمایید و هم یک محصول رایگان دریافت نمایید.” ترفند خوبى به نظر مى رسد . با بکار گیرى اینگونه ایده ها در تبلیغ Banner تان،قادر خواهید بود به طور محسوسى تاثیر گذارى تبلیغ Bannerخودرا افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش کلیک هایتان باشید . در صورت بکار گیرى اینگونه عوامل مکمل در استراتژى بازاریابى بنرى خود،به زودى شاهد افزایش کلیک ها و منافع تان خواهید بود .

منبع: http://www.itiran.com/?type=article&id=2946

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟