در سئو ساب فولدر یا ساب دومین؟

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

ساب فولدر ها یا ساب دومین ها: کدام یک برای سئو انتخاب شود؟

از نقطه نظر تجاری ساب فولدر ها یا ساب دومین ها مزیت های مخصوص به خود را دارند . با این حال ، وب مستر ها و مالکان وب سایت های این روز ها بیشتر به مسائل سئو اهمیت میدهند تا مسائل تجاری آن.

آیا برای ارتقا بلاگ باید از ساب دومین استفاده کرد یا ساب فولدر؟

اگر مقصود شما بلاگ است  استفاده از ساب فولدر نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. موتورهای جستجو قدرت رنکینگ را در میان دیگر صفحات بلاگی که در بر گیرنده صفحه اصلی نیز هست توزیع می کنند. اگر بلاگ شما مورد علاقه و لینک های زیادی را دریافت میکند، انگاه دومین اصلی از فعالیت های بلاگتان نفع خواهد برد.

چه زمانی باید از ساب دومین استفاده کرد؟

ساب دومین میتواند به عنوان یک تکنیک قدرتمند میزبان یک بالگ یا یک سایت فرعی متفاوت با عنوان تجاری کاملا متمایز اعمال نقش کند.
اگر مطالب سایت اصلی تا حدودی سرگرمی است ، می توان ساب دومین را برای اهداف اموزشی ایجاد کرد.

اگر میخواهید یک سایت جدید داشته باشید (در صورتی که کاملا به سایت موجود ارتباط نداشته باشد)، و تمایل ندارید میزبان مجزا خریداری کنید یا از اسم دومین های دیگر استفاده نکنید میتوانید ساب دومین ها را انتخاب کنید. اگر سایت اصلی gaming.yoursite.com است، آنگاه می توانید ساب دومین های کاملا متمایزی را به عنوان education.yoursite.com یا charity.yoursite.com. ایجاد کنید.

اگر موضوع تجاری (برای دو بخش مختلف ) متفاوت باشد سپس انتخاب ساب دومین بهترین کار است.

مزیت های تکنیکی (نه مرتبط با سئو ) استفاده از ساب دومین ها بر ساب فلدر ها چیست؟

مطلب مهمی که میتوان به ان اشا ره کرد این است که ، اگر از cookies/sessions در سایت استفاده میکنید ، انها تنها در یک دومین کار میکنند . ساب دومین نمی تواند cookies or sessions را سهیم کند . (به عنوان مثال )

برای امنیت و اهداف شخصی ، مرورگر ها نخواهند توانست کوکی ها را به هر سایت دیگری در دومین متفاوت از آن سایتی که کوکی را ست یا تنظیم میکند انتقال میدهد. آنها میتوانند در سراسر ساب دومین ها تقسیم و در بین یک دومین اجرا شوند ، اما نه از یک دومین به دیگری.

ساب دومین ها در گذشته بهره برداری شده اند. چندین مورد در این رابطه وجود دارد که در ان یک سایت میزبان یا اجرا کننده ۱۰۰۰ نوع متفاوت از ساب دومین ها وجود دارد. هر یک از این ساب دومینها به طور خاص به منظور ثبت رنکینگ بالاتر برای هر کیورد هدفمند مجزا ایجاد شده اند.

بنابراین، موتورهای جستجو شروع به محکم کردن ارتباطشان پیرامون ساب دومین هایی که در بین وب سایت اصلی سرور میزبان اجراشده اند کرده اند. کمابیش، موتورهای جستجو با انها درست مثل یک ساب فلدر رفتار می کنند. گوگل به طور ویژه الگوریتم های رتبه بندی را تنظیم کرده است بنابراین صفحات از ساب دومینهای چند گانه الویتهای کمتری در مقایسه با ساب فلدر ها دارند (برای رتبه بندی بالا ی وب سایت منشا موجود).

با این حال ، در این جا هیچ قانون ثابتی وجود ندارد. اگر تمایل دارید ساب دومین را در راستای مطالب و لینک های برگشتی مورد پسند واقع شوند، آنگاه ساب دومین نمره بالاتری در رتبه بندی خواهد داشت. برای مثال، گوگل از ساب دومینها برای مجموعه ای از سرویس ها استفاده میکند. به عنوان مثال maps.google.com news.google.com and blogsearch.google.com. هر یک از این ساب دومینها مطالب خاص خود را دارند و بر سرویسهای متفاوت تمرکز کرده اند .

اگر ۱۰۰ ساب دومین دارید که در سایت اصلی میزبان هستند، و هر یک از آنها (ساب دومینها) اموزنده و مفید هستند (مثل ، مطالب منحصر به فرد، بدون اسپم، لینک های بر گشتی خوب و غیره) سپس میتوانید برای هریک از آن ۱۰۰ ساب دومینها برای ترتیب کیوردهای مورد نظر ان رنکینگ های بالا را رتبه بندی کنید.

تعریف سئو برای ساب دومین

ساب دومین به عنوان یک وب سایت مجزا، که به طور تکنیکی با سایت اصلی مرتبط شده است مورد عمل قرار گرفته است (گوگل ارتباط تکنیکی را در نظر میگیرد ) . با این حال ، نمی توانید لینک را از ساب دومین به سایت اصلی بفرستید و برعکس. اگر مشتاقید که این کار را انجام دهید، سپس مجبورید که ساب دومین را با وب سایت اصلی خود مرتبط کنید.

تعریف سئو برای ساب فولدر

ساب فولدر میتواند به عنوان تهیه کننده ساب دومین برای موضوعات متفاوت مرتبط استفاده شود. ساب فولدر خیلی زیاد با سایت اصلی و هر گونه فعالیت با سئو مرتبط است (خوب یا بد ) بر ساب فلدر می تواند بر رنکینگ سایت اصلی اثر مثبت یا منفی داشته باشد. اگر مطلب تکراری را بر ساب فولدر ها چسبانده اید، انگاه رنکینک سایت اصلی را در موتور جستجو پایین خواهد آورد. بنابر این با ید هنگام استفاده از ساب فولدر ها برای قسمت های متفاوت کاملا هوشیار باشید.

ترجمه: گوگل سئو http://gogseo.com/

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟