استفاده از تگ H1 در جستجوگرها

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

استفاده از تگ H1 در جستجوگرها

تگ H1 ، یکی از مهم ترین بخش از جستجوگرها است که از تگ هدر واقع در بدن یک وب سایت است. این را می توان به عنوان ساده ترین شکل از هدر موجود بر روی صفحه وب مشهور است. از طریق تگهای h1 موتورهای جستجو می آیند تا در مورد جزئیات محتوای وب سایت می دانیم. اگر خود را در هماهنگی مناسب با لنگر متن و عنوان تگ استفاده می شود و سپس شما می توانید به افزایش تراکم ترافیک وب سایت از موتورهای جستجوی بزرگ مثل یاهو ، MSN و گوگل انتظار می رود حتی.

با وجودی که این ویژگی از تگ های h1 جدیدی نیست و از سال وجود دارد ، اما از چند سال گذشته ، اهمیت آن رشد کرده است به دلیل افزایش تقاضا شده توسط گوگل است. آن را حمل اهمیت بسیار بیش از متا تگ کلمات کلیدی و توضیحات متا تگ است. بهترین موقعیت برای قرار دادن این تگ H1 در هدر بالای محتوای واقع است. کارشناسان توصیه به حذف href در لینک ها از تگ. هنگامی که یک لینک به شما در حفظ و در تگ H1 ، آن را می دهد این تصور به موتورهای جستجو است که صفحه وب مرتبط به جای صفحه حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کسانی که تمایل به نگه داشتن توصیفی یک لینک را به صفحه خود را می توانند لینک را همراه با متن لنگر مناسب از جمله محتوای آن صفحه وب خاص استفاده کنید. تگ های تولید شده توسط H1 از بزرگترین فرم هستند ، و بسیار مهم هستند مورد استفاده قرار گیرد به طور مستقل داشتن دستورات مشابه HTML است.

آنها همچنین از ویژگی های همان داشتن سطح بالاتر از مناسب بودن مانند کلاس ، تراز و ویژگی های ID تشکیل شده است. همیشه از تگ هدر در بالای صفحه وب را نگه می دارد. شما باید از این که هنگامی که گوگل اسکن یک صفحه وب ، آن را از بالا سمت چپ به سمت راست پایین صفحه می رود می دانم. موتورهای جستجو به طور کلی مشاهده وب سایت ها از دیدگاه متن به جای نقطه نظر گرافیکی.

محل قرارگیری تگ H1:

محل H1 برچسب هدر در سمت بالا سمت چپ و یا بخش میانی از صفحه وب خود ، به عنوان در اینجا محتوای اصلی شده است. شما می توانید از تگ H1 هدر عنوان عنوان برای حال حاضر محتوا در آن صفحه خاص استفاده می کنند.

شما همچنین می توانید زیر کلمات کلیدی داشتن همان عنوان تگ ساخت. به منظور جدا کردن متن را در تگ های آنها ساخته شده BOLD ، بنابراین آنها از متن های دیگر در صفحه جدا شده است.

معمولا موتورهای جستجو در جستجوی متن مهم و معتبر در صفحات وب هستند. و هنگامی که تگهای h1 استفاده می شود ، این مفهوم چیزی مهمی در نتیجه دادن دید بیشتر به تگ عنوان آنها در نظر گرفته است.

دیکشنری گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟