اهداف در طراحی بنرها

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

اهداف در طراحی بنرها

چه چیزی بنر خوب را به وجود میاورد؟ هنگام طراحی بنر مواردی وجود دارد که نیاز دارید به انها توجه کنید: مهمترین موردی که باید همیشه ان در مورد بنر ها به خاطر بسپارید اگهی ها هستند، نه صرفا جنبه خلق هنری انها را . به عبارت دیگر ، نباید بیش از اندازه بر ملاحظات هنری تمرکز کرد به گونه ای که هدف اولیه از بنر ، یا به عبارت دیگر اگهی فراموش شود.

بررسی بعدی باید بر هدف اگهی قرار داشته باشد ؟ دو هدف اصلی که به طور معمول برای اگهی بنر ارائه میشود وجود دارد:

مارک زنی یا Branding اگاهی از برند خود را بالا ببرید چرا که افراد بنر را مشاهده می کنند.
پاسخ مستقیم: اجازه دهید افراد بر بنر شما کلیک کنند، از سایت بازدید کنند، و در مورد (خرید محصولات ، داخل شدن به ezine یا هر چیز دیگری ) به انها پاسخ گو باشید.

اگر برند مشهوری مثل “Coca Cola” or “Nike”, دارید (یا در حال ساختن ان هستید) چنین استنباط میکنم که میتواند ارزشی نسبت به افزایش سطح اگاهی از برند وجود داشته باشید. با این حال، برای سایت های کوچک و تجاری، من به شخصه در مورد کمک به هدف شما در اگهی بنر تا حدی شک دارم – چرا که بعید است اشخاص زیادی بنر شما را به منظورایجاد تفاوت ببینند.
بنابر این ، سعی کنید بر جواب مستقیم تمرکز کنید ….

اهداف برای پاسخ مستقیم شامل چه مواردی می شوند؟

ابتدا ،به افرادی نیاز دارید که بنر را ببینند .
دوم ، به افرادی نیاز دارید که بر بنر کلیک کنند (جهت دسترسی به سایت )
سوم ، سعی میکنید افراد موجه را تشویق (افرادی که در هر چیزی که شما پیشنهاد می کنید تمایل دارند )به کلیک بر انها کنید. داشتن افراد به طور تصادفی جالب به نظر نمیرسد ، اما بدتر از ان ، افرادی هستند که تمایلی بر کلیک کردن بر ان چه پیشنهاد داده اید ندارند .

بنابراین چه نکاتی را می توانم جهت پاسخ مناسب بر طراحی بنر به شما ارائه کنم؟

بنر را در فایل های کوچک نگه داری کنید: به این دلیل که بنر ها میتوانند در کمتر از چند ثانیه لود شوند ، هر چه فایل بزرگتر باشد ، مدت زمان بیشتری برای لود نیاز است و مسلما نمیخواهید افراد قبل از دیدن ان از ان رد شوند .

تا جایی که امکان دارد کلیک پذیری بنر را بالا ببرید: اگر بنر شبیه یک تصویر است ، انگاه به گونه است که بسیاری از کاربرا ن میتوانند ان را در نظر بگیرند . سعی کنید ان را واضح بسازید که کاربرها نتوانند بر ان کلیک کنند.
دعوت به عمل را دخیل کنید : عبارت هایی از قبیل Click Here یا Sign Up Now می توانند به طور چشمگیری باعث افزایش کلیک افراد شود .
از رنگ های روشن استفاده کنید : بنر های ابی ، زرد و سبز میتواند مقیاس پاسخ بالاتری نسبت به سیاه وسفید ان داشته باشد .
جلب توجه کردن :هدف شما باید اطمینان حاصل نمودن از جذابیت کامل به گونه ای که کاربر را جذب کند است اما نه به صورتی که جذابیت باعث دلزدگی شود (در غیر این صورت انها به راحتی بر صفحه دیگری کلیک میکنند). انیمشن (نه انیمشن های پیشرفته ) میتوانند در اینجا موثر باشند.

کپی رایت مناسب: از این که کاربران میتوانند بفهمند که چرا بر بنر شما کلیک میکنند واز سایت بازدید میکنند اطمینان حاصل کنید. این مطلب در باره منافعی است که سایت /محصول / خدمات را ارائه میدهد (چیزی که در ان برای خواننده ایجاد شده است ) و نه صرفا مشخصات ، یا مزیت های ان از کلیک کردن بر بنر (برای مثال : ” برای مالیات ها نیاز به کمک دارید ؟” – اگر جواب در سایت موجود باشد ).

پیغام ها را کوتاه و منحصر به موضوع کنید: پیغام های کوتاه معمولا از بنر های گفتاری پاسخ پذیری بالاتری دارد.

آزاد “FREE “: استفاده از کلمه “FREE ” میتواند میزان یا ریت پاسخ را برای برخی از بنر ها افزایش دهد. البته ، میتواند بستگی به متن هم داشته باشد – امتحان ازاد از محصول /خدمات یک چیز است – اما پیشنهاد دادن پول فراوان می تواند احتمالا با بد گمانی همراه شود.

بنرهای مصنوعی ” Fake “: این بنر ها بنر هایی هستند که در برگیرنده دکمه ها یا عناصر ویندوز ها هستند (و میتوانند بواسطه استفاده از screenshot ایجاد گردند – چگونگی ایجاد screenshot را ببینید). استفاده از این عناصر هم میتواند جذابیت را بالا ببرد و هم کلیک پذیری را بهتر کند . با این حال ، احتمالا نمی خواهید حین ایجاد بنر از محدوده خارج شوید چرا که میتواند کابر ها را در زمان کلیک کردن با مشکل روبرو کند.

همه چیز را دنبال کنید: چندین طرح از بنر را امتحان کنید و شاهد عملکرد هر کدام باشید. بدین وسیله قادر خواهید بود بهترین گزینه را انتخاب کنید و شاید به طور ترجیعی ان را بهبود بخشید. برای انجام این کار ، نیاز به امار های هر طرح بنر ی که استفاده میکنید دارید، بنابراین اگر از قبل ان را نداشته اید ، برخی از ad tracking software را تهیه کنید و عملکرد هر طرح را به طور مجزا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟