برچسب عنوان و فرا برچسب ها

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

برچسب عنوان (title) و فرا برچسب ها (meta tags)

بعد از اینکه شما تعدادی از عبارات جستجو را در سایت شناسایی کردید به طور بالقوه اماده انجام یک طرح بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو هستید

۱- اول وب سایت شما بررسی شود که در حال حاضر
۲- ایا با توجه به کلمه کلیدی که شما در وب شناسایی کرده و مد نظر دارید مطلب قابل توجهی در سایت منتشر شده است یا نه
۳- شما برای هر کدام از کلمات کلیدی که شناسائی و انتخاب کرده اید حداقل به یک صفحه مطالب و توضیحات خوب، در مورد ان کلید واژه نیاز دارید

برنامه شما برای بهینه سازی موتور جستجو

چند راهنمایی برای ساخت وب سایت با بهینه سازی موتور جستجو

۱- هر صفحه از سایت شما باید منحصر به یک تگ عنوان (تایتل) ، تگ مربوط به کلمات کلیدی و تگ توضیحات باشد

· HTML title tag

· meta keywords tag

· meta description tag

نزدیک به بالای کد source وب سایت ، متا تگ های مختلفی پیدا میکنید – آن هایی که استاندارد هستند عنوان ، توضیح و وازه های کلیدی بر چسب ها می باشند (Title, Description and Keyword tags). بر چسب عنوان title به طور تکنیکی یا فنی یک فرا برچسب (meta tags) نیست ، اگرچه به طور معمول همراه انها است . برچسب عنوان نقش بسیار مهمی در شاخص گذاری وب سایت شما ایفا میکند ، که در مقابل ان سه عامل دیگر مهمتر به شمار میرود.

زمانی که فقط تعیین موضوع ان چه در صفحه ویژه است، عنوان یک صفحه اولین چیزی است که یک موتور جستجو گر به ان نگاه خواهد کرد. عنوان صفحه همچنین اولین چیزی است که بازدید کنندگان هنگامی که به لیست شما در موتور جستجوی نگاه میکنند خواهند دید.

قرار دادن یک یا دو واژه کلیدی در برچسب عنوان مهم است – اما از حد خود تجاوز نکند – شما نمی خواهید کاری را که به عنوان “انباشت واژه کلیدی ” معروف است را انجام دهید که هیچ کاری نمیکند بلکه وب سایت شما را مانند یک نامه الکتریکی SPAM جلوه میدهد. بیشتر افراد یا اسم کمپانی یا عنوان ویژه صفحه را لحاظ خواهند کرد.

بهینه سازی سایتبهینه سازی سایت در گوگل

در مقوله های سئو دو مورد از فرا برچسب ها اولیه وجود دارند – برچسب واژه کلیدی و توضیحی . این که آیا موتورهای جستجو برچسب توضیحی را تا انجا که نتایجتان رتبه بندی شود استفاده میکنند جای بحث دارد . با این حال ان یکی از مهم ترین بر چسب های شما است زیرا در نتایج تحقیقات شما لیست شده است – این برچشب ها چیز هایی هستند که کاربران هنگامی که لینک شما بالامیاید میخوانند و با توجه به انها تصمیم میگیرند که بر روی لینک شما کلیک کنند یا نه .
مطمئن باشید که تعدادی از واژه های کلیدی مربوط را در این بر چسب ها دخیل کنید ، اما همچنین در نظر داشته باشید که ان را با واژه ها ی کلیدی پر نکنید . بر چسب توضیحی باید مثل یک جمله خوانده شود – نه مثل یک لیست واژه های کلیدی.

به علت ” انباشت واژه کلیدی ” بسیاری از موتورهای جستجو امروزه به طور کامل برچسب واژه کلیدی را نادیده میگیرند .همانند سال های نه چندان دور این بر چسب ها دیگر اهمیت زیادی ندارد، با این حال در نظر گرفتن انها در منبع کد اسیبی نمیرساند .

زمانی که لیست واژه های کلیدی خود را ایجاد میکنید ، شما خواهید توانست به مقوله های مشخصی که افراد به منظور جستجوی یک سایت همانند سایت شما تایپ خواهند کرد فکر کنید. فقط در این کار زیاده روی نکنید – بسیاری از تکرار ها کار جالبی نیست (مانند عباراتی همچون “web designer” “web designers” “custom web designer” “html web designer” “your state here web designer” – شما منظور را میرسانید ) . همه انها به طور اساسی یکسان هستند، بنابر حداکثر یک یا دو متغییر را انتخاب کنید و در کنار واژه کلیدی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟