سرویس های گوگل (بلاگ سرچ)

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

سرویس های گوگل (بلاگ سرچ)

۱ـ بلاگ سرچ یا جستجوی وبلاگ چیست؟

بلاگ سرچ یک تکنولوژی جستجوی گوگل است که روی وبلاگ ها تمرکز دارد. گوگل شدیدا به پدیده ی انتشار مطالب افراد به صورت شخصی که با وبلاگ نویسی نمود پیدا کرد، اعتقاد دارد. و امیدواریم که جستجوی گوگل برای جستجوی موثرتر در دنیای وبلاگ به کاربران ما کمک کند. و حتی شاید باعث بشود خیلیها به این انقلاب بپیوندند. جستجوی وبلاگ این امکان را به شما میدهد که بفهمید مردم در مورد موضوع مورد نظر شما چه می گویند خواه آن موضوع خلاصه های هری پاتر باشد، تفاسیر سیاسی باشد، دستور پخت سالاد تابستانی باشد یا هر چیز دیگری.
نتایجی که برای شما به دست می آید فقط شامل وبلاگ های بلاگر نمیشود بلکه همه ی وبلاگ ها را در بر میگیرد. لیست وبلاگهای ما مرتبا آپدیت میشود. درنتیجه شما همیشه نتایج دقیق و به روزتری خواهید گرفت. و نه تنها وبلاگ های انگلیسی بلکه هر وبلاگی که به هر زبانی نوشته میشود را می توانید سرچ کنید.

۲- چگونه از بلاگ سرچ استفاده کنم؟

فقط کلمه ای که می خواهید سرچ کنید را در کادر متن بنویسید و گزینه ی سرچ را کلیک کنید. این تمام کاری است که باید انجام دهید.
اگرمی خواهید سرچ کنترل شده تری داشته باشید، لینک جست و جوی پیشرفته را که سمت راست کلید سرچ است، کلیک کنید. در آنجا گزینه هایی را برای مشخص کردن عنوان، نویسنده، زبان و … خواهید دید. وقتی نتایج جستجویتان را میگیرید، لینک فرعی ای را در بالای صفح خواهید دید که به شما این امکان را میدهد که به صفحه دیگری بروید که نتایجی را نشان میدهد که یا خیلی به موضوع مرتبط هستند و یا اخیرا منتشر شده اند.

۳- بلاگ سرچ چه وبلاگهایی را شامل میشود؟

هدف بلاگ سرچ این است که هر وبلاگی که یک فید سایت (RSS یا Atom) را منتشر می کند، در بر بگیرد. این فقط شامل وبلاگهای سرویس بلاگر یا وبلاگهای سرویس های دیگر نمیشود.

۴- شما چگونه پستهای وبلاگ را از صفحه ی اصلی انتخاب می کنید؟

بلاگ سرچ برای تعیین کردن نوشته های محبوب تر در محیط وبلاگ از یک سری الگوریتم ها استفاده میکند. ما فاکتورهایی از قبیل عنوان و محتوای وبلاگ و همچنین محبوبیت وبلاگ بین جامعه ی وبلاگ نویس را در نظر می گیریم. بعد ما یک دسته از پستها که خیلی به موضوع نزدیک هستند را نمایش میدهیم. از آنجاییکه این پروسه کاملا خودکار هست، نمیتوانیم تنظیمات دستی برای صفحه ی اصلی بگذاریم.

۵- چه کار کنم که وبلاگم در لیست ها بیاید؟

اگر وبلاگ شما یک سایت فید با هر فرمتی را منتشر می کند و به صورت اتومات یک سرویس آپدیت (مثل سرویس پینگ جستجوی وبلاگ گوگل) را پینگ میکند، ما می توانیم آن را پیدا و لیست بکنیم. درست است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک سرویس اتومات پینگ برای وبلاگتان بگذارید ولی شما می توانید به صورت دستی هم وبلاگتان را ثبت کنید تا در لیست ها گنجانده شود. ما در فواصل معینی وبلاگهایی که به صورت دستی اضافه شده اند را رفرش می کنیم. اما دوباره ثبت کردن آن به شما این اطمینان را میدهد که باز پست های جدید را لیست می کنیم.

۷- چرا پست های قدیمی تر من در لیست نمی آیند؟

از آنجایی که بلاگ سرچ، وبلاگ ها را با سایت فید هایشان لیست می کند، تنها می تواند بخش هایی را شامل بشود که از زمان شروع به کار آن فید برای فهرست کردن وبلاگ مورد نظر، منتشر شده اند. برای بیشتر وبلاگ ها این زمان حول و حوش سال ۲۰۰۵ میشود. و یا زمانی که وبلاگ تان را برای وارد فهرست شدن ثبت کردید. ما داریم کار می کنیم که راههایی را برای در بر گرفتن پستهای قدیمی ترهم پیدا کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟