طراحی سایت انبوه سازان آفتاب

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

طراحی سایت انبوه سازان آفتاب

طراحی و راه اندازی سایت گروه انبوه سازان آفتاب ( محمد دبیری-آیت اله عوضی )

آدرس :   anbohsazan-aftab.ir

زبان برنامه نویسی : پی اچ پی / وردپرس

طراحی سایت شرکتی

مدیر پروژه : گوگل سئو

درباره سایت انبوه سازان آفتاب :

گروه انبوه سازان آفتاب ازسال ۱۳۸۷کارخودرادرزمینه ساخت وساز رسماًآغازکرد.این گروه به مدیریت آیت ا…عِوضی جمالی ومهندس محمددبیری اداره می شود.این مجموعه بابهره گیری ازکادری متخصص ومجرب فعالیت خودرادنبال می کندکه علاوه بردانش فنی،مشتری مداری راسرلوحه اصلی کارخویش قرارداده است.
این مجموعه در زمینه های مختلفی در صنعت ساختمان تخصص دارد همچون سرمایه گذاری ، تولید ، انبوه سازی ،مشارکت درساخت، مشاوره و خدمات دیگر تخصص دارد . این مجموعه با تکیه بر مدیران و پرسنل متخصص و با تجربه خود تاکنون موفق به تکمیل و بهره برداری رساندن از پروژه های  گوناگونی شده است .
آقایان دبیری_عِوضی وصفرزاده  با عنایت و لطف پروردگار متعال و با تکیه بر اعتباری چندین ساله خود در صنعت ساختمان توانسته اند این مجموعه را جزء بهترین مجموعه های ساختمانی شهرشیراز قرار دهند .

 شرکت ساختمانی انبوه سازان آفتاب
یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های ساختمانی با تجربه ی تخصصی و با مالکیت صد در صد خصوصی است که تاکنون بیش از ۳۰ پروژه عظیم ساختمانی را با موفقیت به انجام رسانده است. از جمله این مجتمع ها می توان به مجتمع های  مسکونی سپنتا، مجتمع مسکونی سنا ، این گروه باهمکاری طراحان مشاوران پیشتاز  شهرتی کم نظیر در زمینه ی کیفیت و پایداری در استاندارد برتر ساختمان کسب کرده و بر محدودیت زمان و بودجه فائق آمده است. تأکید مستمر بر استفاده مطلق از بهترین مصالح ساختمانی، دارا بودن آزمایشگاه کنترل کیفیت و همچنین بهره گیری از دانش کارشناسان مجرب، این شرکت را همواره به سوی ایجاد و حفظ کیفیت برتر پیش برده است.
شماره تماس مدیران
مهندس محمد صفرزاده :  ۰۹۱۷۹۸۰۶۲۴۸  مهندس محمددبیری:  ۰۹۱۲۶۳۵۷۵۸۲
آیت ا…عِوضی: ۰۹۱۷۷۰۵۵۶۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟