فصل ۲ استفاده از JavaScript

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

فصل ۲ استفاده از JavaScript

ایده دیگری برای نمایش بنرها در وب سایت استفاده از JavaScript است . کاری که میتوانید انجام دهید نوشتن کمی از فایل JavaScript جهت جدا کردن یک بنر از یک مجموعه کد گذاری شده از متن است ، و سپس لینک کردن ان فایل JavaScript از صفحات HTML که از برچسب <متن> استفاده میکند است .

(اگر JavaScript را نمیشناسید پس برای خود مطلب اموزشی JavaScript را فراهم کنید).

این روش این مزیت را دارد که اگر بخواهید بنر ها را در همه صفحات به روز کنید تنها نیاز به به روز کردن فایل JavaScript دارید. با این حال، حتی اگر شما کارشناس هم باشید این یک عامل تعدیل کننده که در واقع میتواند به سختی فایل JavaScript را ایجاد و به روز کند .

نگاهی به لیست کاملی از مزیتها و معایب بیاندازید:

مزیت ها:

عملکرد بر همه گروه های وب web hosts

تنها با تغییر یک فایل ، میتوانید بنر ها یی که در همه صفحات سایت نشان داده شده اند را به روز کنید. بنر هایی که در صفحات نشان داده شده اند میتوانند بچرخند : اگر یک بازدید کننده به یک صفحه برگردد ، میتوانید بنر متفاوتی را در هر دفعه نشان دهید (برای مثال، اگر JavaScript برای برداشتن یک بنر متفاوت در هر مرحله از لیست کد گذاری شده باشد).

معایب:

به سختی اجرا و نگهداری می شود. اگر کاربر JavaScript را در جستجو گر غیرفعال کند کار نمی کند.

عدم پیگیری: هیچ نظری در مورد تعداد دفعاتی که بنر های شما نشان داده شده یا کلیک شده اند نخواهید داشت . این کار مشخص کردن لینک های در حال اجرای

برنامه وابسته را مشکل میکند، و همچنین کسب درامد بواسطه فروختن آگهی را مشکل میکند.

اگر این لیست را مرور کنید، زمانی که از بعضی جهات بهتر است که لیست از فصل قبل باشد، در دیگر جهات ان بدتر است. نبود پیگیری هنوز یک مشکل عمده است و استفاده از JavaScript هیچ مشکلی را حل نمیکند.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟