قدرت جادوئی واژه ها در وب سایت

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

قدرت جادوئی واژه ها در وب سایت

تاکنون چندبار این جمله را شنیده‌اید که: واژه‌ها قدرت جادویی دارند. در تاریخ، نمونه‌ های بسیاری وجود دارند که قدرت جادویی و سحرآمیز واژه‌ ها را اثبات کرده‌اند.


حال به دنیای کسب و کار وارد شویم: در دنیای امروز کسب و کار، بیشتر شرکت ها، وب سایت دارند و همان طور که می دانیم واژه‌ ها یکی از مهمترین اجزای سازنده یک وب سایت هستند. در یک وب سایت، تعداد واژه‌های محدودی وجود دارند، ولی آیا ترکیب این واژه‌ ها در وب سایت شما نیز جادویی هستند؟
آمار حاکی از آن است که مشتریان، تنها چند ثانیه در هر وب سایت ناآشنا وقت می‌گذارند، پس جادوی واژه‌ها باید بتواند مشتری را در همین صدم‌های ثانیه جذب کند.
مشتریان به دنبال واژه‌ های مورد نظر خود هستند، پس در طراحی یک وب سایت، طراحان باید بیش از هر چیز بر واژه‌ها، تمرکز کنند. اما آنچه امروزه در طراحی وب سایت‌ ها همه گیر شده است، برتری تصاویر بر واژه‌ ها است؛ یعنی مشتری در وهله اول با تصاویر روبه‌رو می‌شود، نه واژه‌ ها.
در پژوهشی، این نتیجه به دست آمد: یک شرکت تنها با تغییر واژه‌ های وب سایت خود (و ثابت نگهداشتن همه عوامل دیگر)، به فروشی دو برابر دست یافت. پس، قدرت جادویی واژه‌ ها را دست کم نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟