طراحی حرفه ای وب سایت

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

طراحی حرفه ای وب سایت توسط تیم گگ سئو به سه صورت زیر انجام میشود :

  1. طراحی اختصاصی  وب سایت با سیستم مدیریت محتوای رابو سیستم
  2. طراحی سایت با آخرین نسخه وردپرس
  3. طراحی با نسخه پیشرفته اپن کارت

طراحی حرفه ای وب بر طبق قوانین و اصول نظام مند سئو با تیم گگ سئو

گگ سئو ، طراحی و دیزاین حرفه ای صفحات وب مطابق با استانداردهای سئو و برپایه آخرین تغییرات الگوریتم گوگل

گروه نرم افزاری گگ سئو در خرداد ماه ۸۸ با هدف ارائه سیستم های مدیریت محتوی وب ( رابو سیستم ) به صورت اختصاصی برای اصناف مختلف کار خود را آغاز کرد . و امیدوار هستیم بتوانیم در این راه کمکی هر چند کوچک در رشد IT ایران و محتوای فارسی در وب داشته باشیم.
هم اکنون توانسته ایم با ارائه نرم افزار سیستم مدیریت محتوای وب سایت گگ سئو و نصب این سیستم بر روی بسیاری از وب سایت ها نتیجه خوبی از کاربران استفاده کننده آنها دریافت کنیم.
گروه گگ سئو با ۹ سال تجربه کاری در دیگر شرکت ها وگروه های طراحی وب سایت هم اکنون با نام و برند گگ سئو فعالیت خود را آغاز کرده .

در این قسمت به سه بخش اساسی در مورد سیستم مدیریت محتوای وب سایت گگ سئو می پردازیم :

  • امکانات سیستم
امکانات سیستم توسط مشتریان قابل تغییر و ارتقاء می باشد و به دلیل جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و کپی برداری ،موارد خاص ( امکانات تحت سئو) ذکر نمی گردد

در ضمن امکانات رایگانی که برای شما فراهم می کنیم به صورت زیر می باشد:

۱ – تمام امکانات سیستم مدیریت محتوای وب سایت گگ سئو  به صورت پویا می باشد . بدین معنی که شما می توانید به راحتی و بدون آشنایی کافی و کامل به کدها و زبان برنامه نویسی کامپیوتری ، اطلاعات سایت خود را تغییر دهید.فقط کافی است آشنایی مختصری با ویندوز و اینترنت داشته باشید.

۲ – برای ایجاد هر وب سایت نیاز به ثبت یک دامنه اینترنتی منحصر به فرد می باشد که این کار به صورت رایگان برای شما انجام می گردد.

۳ – هر وب سایت برای استفاده نیازمند هاستینگ است، که فضای مناسب برای استفاده نیز به مدت یکسال رایگان برای شما آماده می گردد.

۴ – سیستمی را در اختیار شما می گذاریم تا از تمام افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند و قسمت های مختلف سایت شما را می بینند اطلاع داشته باشید . از جمله اطلاعات مفیدی که در این رابطه می توانید داشته باشید عبارتند از – آمار شهر و کشور بازدیدکنندگان – آمار کلمات مورد جستجوی بازدیدکنندگان – تعداد افراد بازدیدکننده در روز و …. که تمامی به صورت رایگان است.

۵ – معرفی سایت شما به موتورهای جستجو در وب مانند گوگل ، یاهو ، آلتا ویزا ، لایو و ….. به صورت رایگان

۶ – ایجاد نقشه سایت برای موتور جستجوی گوگل بطور رایگان

۷ – امنیت بالا در مقابله با انواع روش های نفوذ  .

طراحی سایت

نگهداری و پشتیبانی:

در پایان اجرای پروژه، سایت  به مدت یک سال از خدمات پشتیبانی رایگان و هاستینگ رایگان برخوردار می باشد.

روش تحویل:

تمام سایت بطور کامل در وب قابل دسترس است و نحوه کار با سایت به یکی از مسئولان شرکت، بطور کامل، آموزش داده می شود . در ضمن جزوه حاوی مطالب مهم و کلیدی برای استفاده از سایت و خدمات آن به شما تحویل داده می شود.

تماس با گگ سئو ( اسکایپ )

Call me! - Skype Test Call
» Get Skype, call free!

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟