رتبه در موتورهای جستجوگر

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

رتبه در موتورهای جستجوگر

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت هر سایت تعداد بازدید کنندگان هر سایت است. برای داشتن بازدید کننده بیشتر در هر سایت ما نیازمند به تدابیر ویژه هستیم که بتواند تعداد بیشتری بازدید کننده را جذب نماید.

یکی از روشهای مرسوم جهت دستیابی به سایت های مورد نیازاز سوی کاربران جستجو در موتورهای جستجوگر است. به همین دلیل شرکت ها و سازمان هایی که وب سایت های آنها در هر جستجو در رده های بالای نتایج جستجو قرار می گیرند در رقابت کسب بازدید کننده بیشتر موفق تر عمل می نمایند. بطور معمول سایت هایی که در نتایج جستجو در در رده های بین ۱ تا ۱۰ قرار می گیرند شانس بالا تری جهت بازدید از سوی کاربران را خواهند داشت.

بدین منظور برای کسب رتبه های بهتر و برتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر هر سایت ناگزیر از معرفی خود به این موتورهای جستجوگر می باشد.
جهت معرفی به موتورهای جستجو گر باید با توجه به شیوه ها و متدهای عملکرد این گونه سایت ها بایستی صفحات سایت با توجه به اصول جستجوی موتورهای جستجوگر طراحی شده و استاندارد ها و قواعد ویژه در برنامه نویسی و طراحی سایت ها لحاظ گردد.

موتور جستجوگر (Search Engine) یک بانک اطلاعاتی است که اطلاعات مختصری راجع به سایتها، تصاویر ، مطالب علم، آموزشی تفریحی دارد که با جستجو کردن موضوعی یا جستجوی لغات مورد نظر می توان به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کرد.

موتورهای جستجوگر برای بروز نمودن خود از روبات های نرم افزاری استفاده می کنند که آن روبات ها در صفحات مختلف وب سایت ها حر کت می کند و آنها در خود جای می دهد و سپس بطور هوشمندانه آنها را بر اساس فاکتورهای بسیار زیاد رتبه بندی می نماید.

بطور کلی جهت درج یک سایت در یک موتور جستجو نیاز به اطلاعاتی شامل:

یک جمله کوتاه جهت مشخص نمودن عنوان سایت یک جمله توصیفی پیرامون سایت مورد نظر تعدادی از کلمات موکد و اصلی موجود در سایت با عنوان کلمات کلیدی به این ترتیب می توان پس از انجام مراحل ثبت با جستجوی هر کدام از موارد مذکور (موضوع یا لغت) به سایت مورد نظر و سایتهای مشابه با آن دست یافت.
در حال حاضر سایتهای بسیار زیادی وجود دارند که بعنوان موتور جستجو فعالیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟