بهینه سازی موتور جستجوی بینگ

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

بهینه سازی موتور جستجوی بینگ BING SEO

به نکات بهینه سازی بینگ خوش آمدید! برای شما بهترین و جدید ترین نکات SEO بینگ و مقالاتی در این مورد را در ایترنت اورده ایم . با خواندن هر هد لاین ها و توقف بر آن ها، بر هر کدام از این نکات که مورد علاقه شماست کلیک کنید.

شما می گویید Google SEO؟

نه، مایکروسافت اعلام کرد این موتور جستجوی جدید بینگ است ! نوعی نام مضحک، اما این تنها نظر من است. آن به طور کامل جذابیتی مثل گوگل ندارد بنابراین نمیتواند خوب باشد. در واقع، بینگ اسم مستعار همسرم است. بله صحیح است!

ترس از بینگ؟ کی میدونه. بهتره آرزو کنیم بینگ چیزی برای ارائه داشته باشد. ما ساعت های متمادی جهت یادگیری گوگل سئو صرف کرده ایم، بنابراین حالا زمان محک خوردن است؟ گوگل سئو سرگرمی جالبی نبوده است؟ احتمالا نبوده است. ایندایابا جونز را حین جستجو برای گریل مقدس به خاطر بیاورید؟ درسته، انحرافم را مشخص کردی ……

بنابراین، منظور از موتور جستجوی جدید چه می تواند باشد؟ بله ، یعنی نکات جدیدی از سئو مورد نیاز است . ایا از روز های گوگل سئو واهمه دارید ؟ این میتواند یک جستجوی بی پایان باشد . ایا بینگ می تواند دری را بر روی باز کند که از ان طریق بتونید وب سایت ها ی خود را در رنکینگ بالاتری بیابید ؟ همه ما میدانیم اگر بخواهید میتوانید از یک موتور جستجو گر و برتری سئو مقدار زیادی پول نقد را بدست اورید .از طرف دیگر بهینه سازی موتور جستجوی بینگ بدون در نظر گرفتن بزرگی یا کوچکی ان در زندگی هر شخص یا جهان اینترنتی باز پرداخت خواهد داشت . به نوبه خود ، کمی نگرانم . می دانم که میکرو سافت سهم کوچکی از بازار دارد ، اما هنوز رنکینگ های قابل قبولی در سرچ MSN دارم . بنابر این حالا چه ؟ ایا رنکینگ های بالای من در موتور های جستجو برجسته تر خواهد شد .همه ما تقریبا با این نگرانی مواجه هستیم . به طور قطع سئو تنها چیزی است که همه ما نیاز داریم از ان مطلع باشیم . بینگ جدید است و اطلاع از ان زمان میبرد. برای یادگیری نکته ها ی گوگل سئو چه قدر زمان صرف کرده اید ؟ اگر رئوس مطالب را خوانده باشد ، صحبت از یک تغییر بزرگ در مورد سئو است به همین دلیل نتایج جستجو ها بینگ فراهم شده است . که برای من جالب و کمی رنج اور بو .

بهینه سازی سایت-بهینه سازی موتور جستجوی بینگ-بهینه سازی سایت در بینگ احتمالا بینگ سئو مهمترین فنی است که ما به ان نیاز خواهیم داشت. میکروسافت زمان زیادی را صرف تجاری کردن موتور های جدید جستجو صرف میکند . انها بودجه بالایی دارند!

به عنوان یک وب مستر پیشرو ، نیاز دارید تا حقه ها و نکات بینک سئو خود را بدانید. داشتن SEM نیز میتواند یک ابزار ارزشمند به حساب بیاید. بینگ به طور قطع بر خرید های ان لاین تمرکز خواهد کرد بنابر این نیاز دارید به مسائل خود اگاه باشید.
هدف ما ؟ بهینه سازی موتور جستجوی بینگ و منابع ابزارهای بینگ سئو است. ما شما را به طور لحظه به لحضه در مورد هر چه نیازمند یادگیری درباره موتور های جستجوی بینک باشد به روز میکنیم . بنابراین زمانی که نیاز به برخی از نکات بهینه سازی بینگ داشتید ، لطفا به ما رجوع کنید!

بهینه سازی سایت

Graham Douglas

SEO GEEK رسما تصدیق شدده است (هیچ مورد غیر رسمی پذیرفته نمیشود به غیر از امور بخش گیک )

سن دامنه – متصدی سایت

بینگ اهمیت بیشتری به دامنه هایی با عمر طولانی میدهد. بنابراین میتواند به این معنا باشد که اگر میخواهید موقعیت خوبی در بینگ داشته باشید نظری هم به دامنه های قدیمیتر جهت خریداری داشته باشید . این میتواند به عنوان دادن ارزش بیشتر به متصدی یک وب سایت قلمداد شود . برای بینگ عمر دامنه و اسم ان بسیار مهم است . اگر دامنه شما قدیمی تر از من باشد و هدف ما کلید های اصلی یکسان باشد شما دارای رنکیگ خواهید بود . بنابراین کیفیت ماندگاری دامنه ای که ثبت شده است ، بهترین گزینه برای رتبه بندی در بینگ است.

قوانین متن

بینگ اهمیت بیشتری به سایت هایی می دهد که کلمات بیشتر و بهتری از متن داشته باشند . سعی کنید متن های بیشتر وبیشتری جذب کنید . چرا که بینگ از نوشته ها استقبال میکند. اگر مطالبتان در پست بلاگ ، مقاله ، یا وب پیج حداقل ۳۰۰ کلمه داشته باشد احتمالا در رتبه بالاتری از بینگ قرار میگیرید . بنابراین سعی کنید به دامنه متن تا حد ممکن مطلب اضافه کنید.

لینک های خارجی – لینک های خادج از باند

در بینگ ، لینک های خارجی یا لینک های خارج از باند میتواند جهت ارائه بسیار خوب باشد . شما ملزم به ارائه لینک خارجی یا بیرونی هستید . بسیاری از وب مستر ها به علت ترس از دست دادن رتبه صفحه از ارائه لینک خارج از باند ، به خصوص به گوگل خودداری میکنند . مطمئن شوید که در این کار زیاده روی نکنید چرا که میتواند بر رتبه شما در گوگل تاثیر بگذارد.

بینگ و عنوان های صفحه

بینگ اهمیت بیشتری به عنوان های صفحه می دهد ، مطمئن شوید عنوانی دارید که مربوط به موضوع است. بنابر این تا میتوانید کلمات اصلی را غنی تر کنید . نباید تنها کلمات اصلی عنوان برجسته شود ؟ به طور قطع باید این امردر رابطه با محتوا صورت پذیرد.

بینگ – فلش دوستانه

بینگ همچنین فلشی را که با گوگل مقایسه شده است را ترجیح میدهد . برای وب مستر های فلش مسترت بخش است.

MSN Bot

به ام اس ان بوت از طریق روبوت تکس فایل مرتبط شوید . از به اوردن MSNBot در سایت خود اطمینان حاصل کنید چرا که عنکبوتی که سایت را پیمایش میکند به دنبال کلمه های اصلی و متن است.

راهنمای HTML

باید کد HTML که خوب نوشته شده باشد داشته باشید . این قانون یعنی داشتن یک HTML خوب در هر دوی بینگ و گوگل مشترک است.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟