سه روش ساده و کم هزینه برای بازاریابی اینترنتی

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

سه روش ساده و کم هزینه برای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی و تبلیغات برای تجارت خود یکی از روش های دشوار برای صاحبان تجارت های کوچک است. راهی دشوار که معمولاًبه علت انتخاب های بسیار به راحتی باعث سردرگمی می شود. در این مقاله سه روش ساده و کم هزینه برای بازاریابی و تبلیغات را که به راحتی می توان آنها را انجام داد شرح داده می شود. این روش های باعث هرچه بیشتر شناخته شدن تجارت شما به صورت آنلاین خواهد شد. تاثیر این روش ها قبلاً به اثبات رسیده است.

برای اینکه بهترین راه (یا راه ها) را برای تجارت خود انتخاب نمایید مزایا و معایب هر یک ار این روش ها در زیر آمده است.

یک وبلاگ بسازید

مزایا
به راحتی می توانید برای نمایش تخصص خود یک وبلاگ که کاملاً رایگان است را بسازید و به صورت متناوب در آن مقالاتی قرار دهید. مطالب وبلاگ ها لازم نیست طولانی باشند، بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ کلمه معمولاً مناسب است.

اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که فکر می کنید در میان گذاشتن آنها برای دیگران نیز مفید خواهد بود، آن را به صورت یک مقاله در وبلاگ خود ارسال نمایید. صبر نکنید تا چند مقاله آماده کنید، بلافاصله مطلب را ارسال نمایید.

اگر از وبلاگ هایی مانند WordPress استفاده می کنید، می توانید آن را در وب سایت خود قراردهید و ارسال هر مطلب یعنی تغییر در وب سایت شما که موتورهای جستجو عاشق این تغییرات هستند.

معایب
بایستی هر از چندگاهی مطالبی را به وبلاگ خود ارسال نمایید، حداقل هفته ای یکبار، که بتوان از آن به عنوان ابزار مفیدی برای بازاریابی بهره برد.

باید از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشید و اطمینان داشته باشید که می توانید مطالب مفیدی را بصورت متناوب به وبلاگ خود ارسال کنید.

ارتباط مستقیم با خوانندگان وبلاگ شما می تواند سخت و وقت گیر باشد.

بازاریابی اینترنتی

یک مجله الکترونیکی ایجاد کنید (EZine)

مزایا
برخلاف وبلاگ، خوانندگان مجلات الکترونیکی، در خبرنامه وب سایت شما عضو شده و اخبار و اطلاعات را از طریق آن دریافت می کنند. بدین ترتیب ارتباط با مشتریان بسیار ساده تر خواهد بود.

می توانید اطلاعات بیشتر از آنچه در وبلاگ خود قرار می دهید را با ایمیل ارسال نمایید.

مشتریان و خوانندگان مجله از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود.

معایب
باید نسبت به ارسال و تهیه مجله متعهد باشید و سر زمان مورد انتظار آن را ارسال نمایید، در غیر اینصورت مشترکین مجله شما را به عنوان مجله غیر معتبر خواهند شناخت و حتی ممکن است شما را فراموشش کنند.

تهیه یک مجله ااکترونیکی نسبت به ارسال یک مطلب به وبلاگ، زحمت بیشتری دارد.

شما باید عضو یکی از سرویس های ارسال مجلات الکترونیکی شوید و یا وب سایت تخصصی خود را با امکان ارسال مجله الکترونیکی طراحی کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که وب سایت تخصصی خود را طراحی کنید. شرکت های زیادی هستند که می توانند وب سایت شما را بصورت حرفه و با این امکانات طراحی نمایند.

بازیابی به وسیله مقالات

مزایا
اگر قبلاً وبلاگ و یا مجله الکترونیکی ارسال کرده اید، مقالات را بصورت آماده در اختیار دارید.

به احتمال زیاد، مقالاتی را که در یک وب سایت منتشر می کنید در وب سایت های دیگر نیز به طور اتوماتیک نمایش داده خواهند شد.

ارسال مقالات بصورت متناوب در اینترنت می تواند شما را به عنوان حرفه در زمینه خود بشناساند.

معایب
اگر قبلاً مطلبی را به وبلاگ و یا مجلات الکترونیکی ارسال ننموده اید، باید مقالات خود را در این زمینه آماده کنید.

معمولاً نوشتن مقالات نیاز به تحقیق و صرف زمان دارد.

برای موثر بودن این روش بایستی مقالات خود را بصورت متناوب منتشر کنید، حداقل یکبار در ماه.

نتیجه گیری

می توانید یکی از روش های فوق را انتخا کرده و برروی آن فوکوس نمایید، و یا از هر سه روش بهره بگیرید. هر روشی را که انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که مناسب شما باشد. کلیداین روش در مهارت شما نهفته است. اگر تصمیم به ارسال مطلب به وبلاگ خود گرفته اید، مطمئن شوید که زمان کافی برای ارسال مطالب و نحوه ارسال آن را در اختیار دارید، حداقل یکبار در هفته. اگر ارسال مجلات الکترونیکی انتخاب شماست، خود را مصمم به ارسال حداقل یکبار در هفته کنید. و اگر برای ارسال مقالات زمان کافی ندارید آن را انتخاب نکنید، حداقل یکبار در ماه. ارسال متناوب هر سه این موارد رمز موفقیت این روش های بازاریابی است.

منبع: ArticleCity.com

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟