فرمت فایل را انتخاب کنید

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

فرمت فایل را انتخاب کنید

آگهی های بنر می تواند در راستای استفاده از چندین فرمت فایل طراحی گردد که شامل:

GIF
JPEG
PNG
SWF

برای هر فرمت معایب و مزایایی وجود دارد، برای مثال:

تنها GIF و SWF به انیمشن ها (SWF به انیمشن های کاملا پیشرفته اجازه میدهد در حالی که GIF به راحتی به یک سری از تصاویر که در سری ها یی نمایش داده شده است اجازه میدهد ) اجازه می دهند.
همه فرمت ها میتوانند تصویر را نمایش دهند ، اما از بین همه فرمت ها به طور معمول GIF, JPEG یا PNG ترجیح داده می شوند.
GIF حد اکثر تا ۲۵۶ رنگ را به تصویر میکشد ، در حالی PNG یا JPEG بالغ بر ۱۶٫۷۷۷٫۲۱۶ رنگ را به تصویر می کشد.

GIF یا PNG برای به تصویر کشیدن تصاویری که در بر گیرنده محدوده بزرگ از تن متوالی یا متن بسیار کوچک بهتر از JPEG عمل می کنند. این دلیل که GIF و PNG درای فرمت lossless هستند ، در حالی که JPEG دارای فرمت lossy است و می تواند باعث ناپدید شدن جزئیات کوچک شود.

ممکن است هنگام استفاده از برخی از فرمت ها محدودیت هایی وجود داشته باشد (مخصوصا SWF) این اتفاق به این خاطر است که برخی از متن های چرخشی بنر banner rotation scripts و تبادلات بنرbanner exchanges با SWF کار نمی کند.

طراحی بنر مشابه که در فرمتهای مختلف ذخیره شده است می تواند سایزهای مختلف فایل را ایجاد کند. بار دیگر، میتواند محدودیتهایی در ان فرمتی که بنر را به راحتی جای میدهد وجود داشته باشد به همین خاطر – هنگام خریداری آگهی بنر یا استفاده از تبادلات بنر، وجود محدودیت هایی در بزرگترین سایز فایل دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟