فصل ۱ استفاده از HTML

خدمات سئو ,طراحی سایت,تبلیغات اینترنتی و ثبت لینک توسط تیم گگ سئو

فصل ۱ استفاده از HTML

راحت ترین روش و (نه اما بهترین ) جهت نمایش بنر ها در وب سایت وارد کردن HTML مورد نیاز برای نشان دادن بنر در کد صفحات وب است.

(اگر با HTML اشنا نیستید یک HTML اموزشی مناسب بگیرید)

در اینجا مزیتها و معایب انجام این روش ذکر شده است:

مزیت ها:

پیاده سازی یا اجرا اسان
عملکرد بر همه جستجو گر ها
عملکرد بر همه گروه های وب web hosts

معایب:

بنر هایی که در صفحات نشان داده شده اند از قبل تعریف شده و ثابت شده اند: نمی توانید بنرها را بدون اصلاح کد هر صفحه که در بر گیرنده یکی از انها است تغییر دهید.

هر صفحه همیشه بنرهای مشابه را نمایش میدهد: هر وقت که یک بازدید کننده به یکی از صفحات رجوع کند ، بنر مشابه را در ان خواهد دید.

تعیین این که کدامیک از بنر ها جهت نشان دادن به روز شوند کار بسیار سختی است: اگر می خواهید بنرهای به روز شده در سایتتان نشان داده شود، انگاه نیاز دارید که بسیاری از صفحات مختلف وب را به روز کنید.

بدون دنبال کردن: هیچ نظری در مورد تعداد دفعاتی که بنر های شما نشان داده شده یا کلیک شده اند نخواهید داشت. این کار مشخص کردن لینک های در حال اجرای برنامه وابسته را مشکل میکند، و همچنین کسب درامد بواسطه فروختن آگهی را مشکل میکند.

زمانی که به این لیست ها نگاه میکنید، به طور ویژه متوجه نبود پیگیری و مشکل به روز شدن بنرها ، که فکر میکنم جواب میتواند واضح باشد: ان را به شیوه دیگری انجام ندهید مگر این که انتخاب دیگری نداشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات بیشتری نیاز دارید؟