Ads تبلیغات یا آگهی ها
آگهی های آنلاین درمدت زمانی که اولین بنر در وب ظاهر شد به وجود آمده اند. در ۱۵ سال قبل ، آگهی های آنلاین بیشتر از هر نوع اگهی سنتی در اینترنت رشد داشته است و کاربرهای ان درگیر مجموعه ای از نمایش قوی اگهی های رسانه ای و جریان آگهی ها ویدئویی شده اند. زمانی که برنامه های جستجوی گوگل با صنایع رشد کرد، ما جهت فراهم کردن اگهی ها یی که بسیار مفید و مرتبط که انها به عنوان نوعی از اطلاعات برای خودشان در نظر گرفته اند اقدام کرده ایم .
با AdWords، برای مثال، آگهی کننده ها کلمات و عباراتی را به عنوان کلمات اصلی انتخاب میکنند که با تجارت آنها مرتبط است. زمانی که افراد گوگل را برای کلمات اصلی سرچ میکنند ، اگهی ها مرتبط درکنار نتایج جستجو نشان داده میشود. ما از مزایده برای قیمت گذاری این اگهی ها استفاده میکنیم، که زمانی که یک کاربر سوالی را وارد میکند به طور اتوماتیک اجرا میشود . اگهی کننده زمانی پول دریافت میکنند که کاربر بر آگهی آنها کلیک کرده باشد، و سیستم ها ی ما حداقل پرداخت ضروری را برای نگه داشتن تبلیغات آنها دریافت میکند. آنها همچنین میتوانند به سرعت نتیجه اقدامات خود را دنبال کنند.
ما به بازاری ها بازخورد ثابت میدهیم بنابراین آنها دیگر مجبور به حدس زدن چگونگی اجرا اقداماتشان یا چیز هایی که مشتری میخواهند نیستند. این بازخورد مستقیما ازجانب بازدیدکننده ها است ، که به طور ناشناس و در مجموع ، آنهایی که با کلیک کردن بر ان چه به دنبال آن هستند و این که آیا راضی شده اند رای می دهند. با Google Analytics، آگهی کننده ها مقیاس هایی تراکم پیچیده ای از چگونگی رسیدن بازدیدکننده ها به وب سایت هایشان ، کاری که آنها زمانی که آنجا هستند انجام می دهند، این که آیا خرید می کنند یا بازدید، و زمانی که آن اقدام را انجام داده اند به کجا می روند را می دهند.
این اطلاعات بازاری ها رابه طور مستمر قادر به آزمایش و بهبود اقداماتشان می کند: آنها می توانند واژه های اصلی و متن آگهی متفاوتی را امتحان کنند، اثر ارزش کی وردها و آزمایش طرح بندی های متفاوت از صفحات ارائه شده آن ها به مصرف کننده ها تجربه اطلاعات مرتبط و با کیفیت را می دهد. با این درون بینی ها نسبت به رفتار و گرایش مشتری ، آگهی کننده ها می توانند راه جستجو جهت خرید را بهینه کنند، بنابراین کاربرها را خرسند و راضی می کنند ، به مخاطبان جدید دسترسی پیدا می کنند ارزش هزینه هایشان را بهبود می بخشند. و در شرایط سخت اقتصادی، زمانی که ارزش با اهمیت تر از هر موقعی است، ابزارهای اندازه گیری ما می تواند به بازاری ها در تخصیص دادن هزینه هایشان به اولویت هایی که اهمیت آنها ثابت شده است کمک کند.
ما در حال ارائه تکنولوژی مشابه جهت نمایش آگهی ها و دیگر فرمتهای تبلیغاتی هستیم. در این حوزه ، هدف ما ایجاد ابزار هایی است که فرایند خرید و فروش آگهی ها را اسان تر ، موثر تر و بارزش تر کند ، و اکوسیستمی رابرای اجرا کنندهای بیشتر باز کند. برای مثال ، Google Display Network از یک متن ساده اگهی که شامل رنجی از فرمتها که در برگیرنده رسانه با ارزش ، تصویر و فلش میشود رشد کرده است، و آگهی کننده ها را قادر به رسیدن به کاربر هایی بالغ بر یک میلیون شریک AdSense و وب سایت های DoubleClick Ad Exchange، و دارایی های گوگل مثل امور مالی گوگل و یوتوب می کند.
ما به طور خودکار آگهی ها را با صفحات وب منتشر کننده به اشکال متفاوتی تطبیق میدهیم، که میتواند دربر گیرنده تطبیق مطالب با صفحه باشد. همانطور با AdWord، فرایند اتوماتیکی که تعیین میکند کدام اگهی ها کجا نشان داده شوند و چه قدر هر آگهی کننده بپردازد.
ما همچنین ابزارهایی مثل DoubleClick Ad Exchange را ایجاد کرده ایم، اولین نوع آن زمان دقیق مزایده مکان فروش برای نشان دادن آگهی است . تبادل آگهی Ad Exchange)) بایکدیگر شبکه های اصلی آگهی ، بخشهای واسطه بازرگانی و انتشارات بزرگ را به همراه دارد . ان اگهی کننده را قادربه تعیین قیمت برای مکان اگهی در زمان دقیق براساس اثر گذاری می کند، بنا براین انها میتوانند نمایش درست اگهی را در زمان مناسب با قیمت مناسب را بفرستند. و از تکنولوژی به نام تخصیص پویا” dynamic allocation” استفاده کنند، که باعث میشود منتشر کننده ها منافع خود را سرتا سر هر دوی مکان آگهی فروخته شده به طور مستقیم از طریق اجبار فروشها یشان و مکان اگهی فروخته شده به طور غیر مستقیم از طریق آگهی شبکه ها بر اساس اثر گذاری بالا ببرند. در میان میلیارد ها اثر، این میتواند به طور خاص به این معنا باشد که برگشت برای منتشر کننده های آنلاین افزایش یافته است.
Apps
در گذشته، درخواست های کامپوتری که جهت اتصال، ارتباط و همکاری با دیگران استفاده میشد – از قبیل ایمیل، پردازش کلمه، تقویم ها و برگه های گسترده – باید بر کامپیوتر نصب شده باشد. این نرم افزار با کامپیوتر زندگی خواهد کرد، با فایل های قدیمی ونسخه های منسوخ از نرم افزار مشابه پر میشود . اگر قهوه بر روی کامپیوتر بریزید ، فایل های شما برای ان انجام می شود. و مجبور هستید به طور مستمر هر زمان که نسخه جدید به بازار امد برنامه های خود را به طور دستی ارتقا بدهید . اینها مشکلاتی هستند که تکنولوژی توده انبوه محاسبه ( cloud computing ) روی هم رفته از ان دوری می کند.
با cloud computing ، apps ها نیز خودشان “در توده انبوه “(in the cloud): در شبکه موجودند، بنابراین، مادامی که ارتباط اینترنتی دارید هیچ گونه نرم افزار یا سخت افزارویژه ای نیاز ندارید. در نتیجه ، میتوانید به هرچیزی در هر جایی با استفاده از هر ابزار با یک مرورگر: تلفن های هوشمند، لپ تاب ها ونوت بوک ها دسترسی داشته باشید.
در مورد اینکه ایا یک app با کامپیوترتان سازگار است یا در مورد ارتقاء ها و دانلود ها هیچ گونه نگرانی لازم نیست. فایلهایتان از هرحادثه ی hard-drive-meets-coffee-cup در امان است، و میتواند ان ها را در اختیاردیگران قرار دهید و یا ان ها را به صورت خصوصی نگه دارید. اگر در چیزی همکاری میکنید ، هر یک از شما میتوانید در سند مشابه کار کنید ، بدون اجباربه ذخیره کردن، اتصال و ایمیل نسخه بعد از نسخه ، خطر از دست دادن ابدیتهای مهم را ایجاد می کنید.
برای افراد ، این میتواند وظایف روزمره را اسان تر و سریع تر کند: تصور کنید که یک عروسی را برنامه ریزی کرده اید، و توانایی دسترسی به لیست مهمان ها ، بودجه و دیگر اطلاعات مهم در کار همچنین در خانه را دارا هستید ، و ازعهده تبادل همه چیزبا نامزد و خانواده خود جهت وارد شدن و تقسیم وظایف برنامه بر امده اید . برای هردو تجارت بزرگ و کوچک، cloud computing پول را بواسطه حذف نیاز جهت خرید و نگه داری نرم افزار برای هر مشتری ذخیره میکند . در حالی که در زمان مشابه کارمندان را موثر تر میکند.
همه این موارد ممکن است زیرا درخواستها و اطلاعاتی که با انها همراه شده است در ماشینهای گوگل ذخیره شده است ، تا در دسکتاب یا سرور هایی که توسط کمپانی نگه داری میشوند . ما کپی هایتان از اطلاعات درچنیدن سرور در چندین بخش نگه داری میکنیم . که به این معنا است که هیچ برنامه ای متوقف نشده و اطلاعات شما پشتیبانی وامن است.
Mobile and Android
ابزارهای موبایل به سرعت در حال تبدیل شدن به درگاه ازلاعات جهان هستند ، و ما متعهد هستیم محصولاتمان را به گونه ای که انها در این ابزارهای کوچک محاسبه کننده قابل استفاده باشند توسعه دهیم. برای بسیاری، موبایل ابتدایی ترین یا حتی تنها وسیله ای برای دسترسی به شبکه است ، بنابراین طراحی محصولاتمان به گونه ای که برای ابزارهای موبایل قابل دسترس باشد بخش اصلی از ایجاد اطلاعات قابل دسترس برای بیشتر افراد در سراسر جهان بهشمار میرود . هدف ما ایجاد درخواست های موبایل است، از قبیل Google Maps و Gmail که در میان چندین ابزار و موقعیت کار می کند.
Android سکوی موبایل منبع آزاد، رایگان است که هر توسعه دهنده میتواند استفاده کند و هر گوشی ساخته شده میتواند ان را نصب کند . به واسطه ازاد کردن ابزار های موبایل برای همه توسعه دهنده ها، معتقدیم که میتوانیم انتخاب های بیشتر و ابداعات عالی تر را برای استفاده هر کاربر در هر جا به کار بیاندازیم .
Google Chrome
ما Google Chrome را در سپتامبر ۲۰۰۸ معرفی کرده ایم چرا که معتقد بودیم مرورگر مدرنی که جهت نگهداری پیچیده گی ها، شبکه پویا ، امروز طراحی شده است برای کاربرها بهتر است و میتواند کمکی به ابداعات عالی تر بکند . ما Google Chrome را بر اساس سه مفهوم بنا کرده ایم : سرعت ، امنیت ، و سادگی . طراحی Chrome شفاف و جزئی است، به شما اجازه میدهد بر ان چه به صورت آنلاین انجام میدهید تمرکز داشته باشید تا این که جذب صفحات مستغل با ارزش به همراه منو ها و ایکونهای غیر ضروری شوید.
در ضمن، از هر نظر مرورگر برای سرعت ، و موتور قدرتمند JavaScript ، V8 بهینه شده است ، که براساس مسائل موجود ساخته شده است ، به Chrome اجازه رسیدگی به درخواست های پیچیده وب در سرعت های فوق العاده بالا را میدهد. و Chrome با در نظر گرفتن امنیت ، تجزیه هر صفحه به” sand box ” برای لایه اضافی امنیت طراحی شده است . که به طور اتوماتیک زمانی که اشکالی از بین میرود و patches های امنیتی در دسترس هستند به روز می شود.
در بالای همه این ها ،برای HTML5 و ملحقات گالری برای شما جهت شخصی کردن و ارتقاء تجربه مرورتان پشتیبان قدرتمندی را ایجاد کرده ایم . سرانجام ، با Chrome به عنوان شالوده اصلی Google Chrome OS ایجاد کرده ایم ، سیستم اجرا کننده برای نسل جدید ابزار هایی که با تمرکز بر سرعت سادگی و امنیت Chrome شریک خواهد شد.
و مطالب بیشتر ….
ما دائما به دنبال ابداع عالی بعدی هستیم ، روش دیگر جهت ایجاد چیزی که هیچ وقت نتوانید فرامش کنید میتواند جهت استفاده بهتر و اسان تر باشد. گاهی اوقات کارمان در یک حرکت کوچک که متوجه ان نخواهید شد نتیجه خواهد داشت، مثل یک روش جدید از نمایش برخی از نتایج جستجو.
دیگر اوقات ، همه مطالبی که یاد گرفته ایم را جهت شروع از ابتدا از بین میبریم . گاهی اوقات تعدادی از تکنولوژی ها را به منظورکاری بیشتر با هم ترکیب میکنیم. Google Translate, برای مثال ، بزرگترین ماشین ترجمه جهان است ، با بیش از ۵۰ جفت زبان، که میتوانید از تشخیص صدا نیز استفاده کنید ، نسخه موبایل گوگل ترنسلیت میتواند صدای شما را به صورت نوشته در بیاورد ، و ان چه را که گفته اید به زبان دیگر ترجمه کند، و سپس میتواند به زبان دیگر ان را برای شما بازگو کند . این مورد تنها یک مثال از چیز هایی است که به طور رو به افزایشی ممکن است . وما همیشه درحال جستجوبرای موارد بیشتر به جلو حرکت می کنیم.